Opstartbegeleiding werkgever

Hoe begeleiden we u bij de opstart als werkgever?

U werkt al geruime tijd alleen in uw vennootschap maar het werk blijft binnenstromen en u hebt duidelijk nood aan een eerste werknemer? Met onze persoonlijke opstartbegeleiding loodsen we u door alle aspecten van het werkgever zijn. We maken alle aansluitingen voor u in orde, we geven u een duidelijke uitleg over de opstart en maken een kostprijssimulatie op. We leggen u het webportaal uit en ondersteunen u bij de indiensttreding van uw eerste werknemer. U staat er niet alleen voor.
Opstartbegeleiding werkgever

Waarop moet u letten als werkgever?

Aansluitingen

Als u start met een eerste werknemer moet u aansluiten bij een aantal diensten. Zo moet ook het RSZ-nummer aangevraagd worden. Tijdens ons opstartgesprek zorgen wij voor al deze aansluitingen.

Arbeidsovereenkomst

Op basis van een ingevulde en ondertekende inlichtingsfiche maken wij de arbeidsovereenkomst en eventuele andere policies op voor uw werknemer. We bekijken de functiecategorie en het loon. Op basis van de persoonlijke gegevens van de werknemer kunnen wij u gericht adviseren.

Arbeidsreglement

Bij de start van een eerste werknemer bent u ook verplicht om een arbeidsreglement neer te leggen bij de Federale Overheidsdienst Werkgelegenheid, Arbeid en Sociaal Overleg. Dit document kan ook door ons opgemaakt worden op basis van uw onderneming en de sector waartoe u behoort.

Contact

Algemene gegevens

E-mail: info@assistenza.be
Tel: 03 369 76 36

BE0761.496.718.

Kwikaard 86
2980 Zoersel