Getuigenissen

Adbuddy

Op een gegeven moment kun je je activiteiten niet meer uitvoeren zonder beroep te doen op vast personeel. Personeelszaken… iets waar je als ambitieuze ondernemer eigenlijk geen kaas van hebt gegeten en je vertrouwt dan maar op de grote bekende instanties. Gemakkelijk en met de nodige ondersteuning. Tot het zo ver is.

De werkelijkheid is helaas administratieve abracadabra waar je zelf blijkbaar heel creatief kan omspringen met doorgeven lonen e.d. Maar is dat juist? Geen idee en er is ook niemand die je het gaat vertellen of controleren. Dus een hoop frustraties en twijfel…

Als je een vraag hebt krijgt je na 5 dagen antwoord van elke keer weer een andere contactpersoon. Dus vaak laat je de vraag voorbijgaan en hoop je het niet meer tegen te komen.

Kan het anders?
JA!

Voor vat op je personeelszaken en een uitstekende bereikbaarheid kunnen wij Assistenza van harte aanbevelen. Steffie neemt de tijd om te helpen en is altijd bereid dit op een begrijpelijke manier uit te leggen. Je kan dus 100% gerust zijn!

Heb je twijfels over je huidig sociaal secretariaat? Totaal niet nodig met Assistenza!

Adbuddy heeft alvast geen spijt om over te stappen naar Assistenza. Een echte aanrader.

Jasper Bakker en Thierry Pirsoul – Adbuddy
https://adbuddy.be/

Adbuddy

Derecon

Smederij De Stijl

Reeds 2 jaar zijn we met DERECON heel tevreden klant bij Assistenza, onder leiding van Steffie.

Geen vraag is te veel voor haar, je krijgt er een persoonlijke topservice van ongeëvenaard niveau. Zij zal niet enkel uw vragen beantwoorden maar ook zorgen voor optimalisatie van uw loonkosten.

Kortom: Assistenza als sociaal secretariaat is simpelweg een echte aanrader!

​Nicolas Rombaut – Derecon
https://derecon.be/

Drukkerij Durnam

Steffie een super madammeke. Ik ben overgeschakeld van Group S naar Assistenza. Of je nu bij Group S of SD Worx aangesloten bent, het eindresultaat is steeds hetzelfde. Je blijft een nummer.

Bij Steffie werkt dit anders. Ik heb maar 1 aanspreekpunt en als ik vragen heb worden deze onmiddellijk opgelost. Vorige week moest ik iets berekenen, dus effe bellen en een beetje later had ze alles doorgemaild en moest ik niets meer doen 🙂 Super service!

Ondertussen ben ik ook te weten gekomen via haar dat de afrekening van de RSZ per kwartaal is en niet maandelijks. Al die jaren moest ik van Group S maandelijks betalen anders kreeg ik boetes.

Dus bij Steffie ben je geen nummer en twijfel niet, doe de stap. Steffie, ik ben blij dat we voor jou gekozen hebben.

Linda Verachtert – Drukkerij Durnam
https://www.durnam.be/

Drukkerij Durnam

PC Yellow

PC Yellow

“Bij ons bent u geen nummer” met die gevleugelde woorden maakte ik kennis met Steffie van Assistenza.

Tijdens ons eerste gesprek haalde ze gelijk een aantal pijnpunten aan waar ik me op dat ogenblik aan stoorde bij mijn toenmalige loonverwerker. Als ik hen belde op het ogenblik dat hij mij paste kwam ik meermaals op een telefoonbeantwoorder terecht, de laatste 12 maanden was ik net toe aan mijn 4de dossierbeheerder, niet alle kosten waren even doorzichtig en na een tijdje kende ik de hele wachtmuziek….

Na een uitgebreid gesprek met Steffie over haar manier van werken, haar transparante kostenstructuur en andere belangrijke zaken besliste ik om de overstap te maken naar Assistenza.

Van al wat ze me verteld had is geen woord gelogen: Je bent écht geen nummer bij Assistenza!

De loonverwerking uitvoeren binnen de 24u! Steeds bereikbaar zijn en soms sneller antwoorden op vragen dan dat je met je ogen kan knipperen! Ondertussen heb ik Steffie leren kennen als een jonge en erg gedreven dame die zegt waar ze voor staat.

Proficiat Steffie met jouw manier van werken en de goeie zorgen voor onze loonverwerking.

Luc Antonissen – PC Yellow
https://www.pcyellow.be/

Smederij De Stijl

Hoe groot kan een verschil zijn tussen 2 sociaal secretariaten.

Wij dachten altijd “ze halen geld van u rekening en ze doen wat ze moeten doen, we weten alleen dat het veel geld kost”, tot we Steffie hier op BNI ontmoetten. Ze wist me van dag 1 te overtuigen dat ze haar job kende, ze wist me naaldfijn uit te leggen waar elke cent naar toe ging en waarvoor ik het diende te betalen.

Ik geef toe ik schrok ervan wat er daarvoor allemaal zo maar van mijn rekening werd geplukt nu ik het allemaal zelf moest overschrijven. Maar nu wist ik tenminste wat ik voor wie of wat betaalde.

Met eender welke vraag kan ik bij Steffie terecht, ze weet me steeds gerust te stellen en een correct antwoord te geven, meer nog ze denkt zelfs voor mij!! Ze stelt al vragen voor ik er ook maar zelf aan gedacht heb over moet ik dat contract verlengen? Zorg je ervoor dat de vakantiedagen opgenomen worden, Zal ik de arbeidsovereenkomst aanpassen, Denk eraan dat je moet laten tekenen voor ontvangst van de ecocheques, Kondig je collectief verlof tijdig aan, En zo kan ik er nog een aantal opnoemen. Super om met zo iemand te werken!

Ik kan het niet genoeg zeggen; DANKJEWEL STEFFIE!!!

Els en Paul Van Ginkel – Smederij De Stijl
https://www.smederijdestijl.be/

Smederij De Stijl

Jouw bedrijf hier binnenkort ook?

Contact

Algemene gegevens

E-mail: info@assistenza.be
Tel: 03 369 76 36

BE0761.496.718.

Kwikaard 86
2980 Zoersel